I WON'T LET YOU SLEEP TONIGHT ~~



assalamualaikum.. jwb tau, xbaik klau xjwb.. haha :D

knp entry aku bertajuk mcm 2?.. sama cm cerita yg aku tgk. seperti gmbar di ats itu.. haha.. :) arini 17/12/2011 kan? msti lahh bnyak knduri kan? xkira melayu ke, cina ke, india ke dan etc.. kebetulan pula jiran belakang rumah aku ni india.. pham2 je lah bila india buat knduri.. masyaAllah.. hnya Allah je yg tau perasaan kami.. bising nk mmpoihh.. aku nk tdo pun xleh.. lepa ney pekak ka pa? dgr lagu kuat2. ingat2 lah org lain sama wlaupun nk buat knduri.. :D
ye lah kan, dok samasama pun leh smbang cm kwn lepa dok sebatu.. ney tmbah lak nk buat knduri kan? hmmm.. pkul brapa lah nk abes.. adoii..

aku smpai naik semak dgr lagu lepa.. silap2 ari bulan, aku yg jd cm lepa.. hahaha :p
mnta simpang laahhhh.. haha :D .. aku hrap cpt2 lah abes, aku nk msuk tdo dh neyy..
kebetulan pula, aku xpnah nk da jiran cm ney kan.. first time lah kta kan.. haha.. jdi janggal laa.. haha :p .. btw aku kna bnyak bsabar kot.. :). BAI
Small Cute Purple Pointer