MAJU


wahh.. aku tgk skrg ney dh rmai yg maju ye :) .. ye lahh, dari zaman ke zaman.. terutama bdak2 skrg neh.. rmai sngguh yg pkar IT .. aku je lmbat.. haha :) bkn xnk belajar, ntah cm na lah keja ney kan kann ? hmm, nsib bdan lah kan.. adek aku pun dh pndai dri aku neh.. haha. aku nk blajr, mula lah mak aku bising ! ayoyo.. pnas teling dgr mak bising ! ^^.. sorii lah mak, bkn atin xmau dgr, tp mak tu je yg xpham atin neh. hmm ;'( .. sbar je lahh atin oiii .. dan mak mmg mcm tu. :) tp da kebaikan jgak mak bising.. :)

mak, atin aku cuba bukit kat mak, yg atin boleh mcm mak hrap kan .. mak tau atin mcm mn kn? xpayah mak ssah berbuih mulut kt atin.. pndai lah atin jga dri.. atin xmau mak mrah, sbb bnda kecik.. org lain buat salah atin yg kna, ye mak? xpa lah mak, atin pham :')

haha.. lari dari tajuk ya? hoho.. blik pda tjuk lah, btoi xskrg rmai budak2 dh maju.. tp klau maju ke arah kebaikkan xpa, jgn pula kearah keburukkan.. :)


Small Cute Purple Pointer