KAMI

knp lah dgn diri aku ney? ayoyo, manyak pening maa.. sbb dok pk nk tulis apa lah kt blog aku yg burok ney ! haha, mngaku pun hg neyy, ingtkan hg dok bajet hot dh td uhh.. haha .. actually aku bknlah pndai sgt bab2 hias blog ke apa ke.. seriously aku mmg org yg biasa sja... that y burok en ? *cm tuan dy lahh.. haha..

dah2 blik pda topik yg sebenarnya :)
aku gmbira sgt dpt kwn yg btoi2 mnghargai, jjur, xsombong, xbajet hot and etc lg laa.. sori laa sapa2 yg terasa yee :) .. bkn nk perli or kutuk keyh.. jjur aku xtipu ! aku suka sgt kwn dgn hg weyy.. suka sgt2, tp agknya kita ney xsepadan kot.. *feeling jup auhh.. haha ! ^^
ckup mengembirakan aku sudah menjadi .. aku bnyak meluangkan masa bersama dgn mereka.. mereka xsombong, perangai gila2 tu yg best uhh.. klau org lain lahh, mmg xthan dh pa (:
buat kepala masing2 lepa ney, bila ssah mula lah koret otak org lain.. haisshhh.. dulu aku xpernah pun perasan semua ney, nk tau knp? bila da org lain yg butakan mata kita, kita nmpak ke? xkan, mcm tu juga aku.. hmm, sori lahh.. aku pun nek heran lahh.. haha..

ney lah photo deorang tu :)

jadi keja kan kami ney.. kt kedai mkn lah uhh

tuan punya camera ! CANON

zety, akim dan apit

ni lah aku.. xsegak pun :)

jgn pikir bkn2 tau ! gmbar ney di ambil secara tdak sengaja !

gila kan? tu lah kami.. gmbar ney kt JAM BESAR


muka baru pas makan, aku la dok melantak ais krim masa ney..
grrr (:

beloved time with them ! <3
Small Cute Purple Pointer